I think I have bieber fever! <3 <3

Tjenis! Förlåt att jag inte blogga igår, men jag var i stan med emilia! Idag i skolan var det lite kaos ( stava) Jag fick damp på en i klassen så har inte haft det bästa humöret idag! Men nämner inga namn, men man kan ju säga att den är helt jäv*a fucking dum i huvet! Nyss var jag ute och gick en promenix med Freja! Snart jag jag till Norrköping för att handla lite presenter till min lilla bror, och försöka hitta nått till mig själv! ;) Men jag bloggar senare och då får vi se om jag hittade nått i norra köping!
Chaooo! <33
Ps. SÅ JÄVLA GLAD JUSTIN SÖTAST BIEBER KOMMER TILL SVERIGE! NU SKA VI TAGGA ATT KÖPA BILJETTER!!! VÄRLDENS BÄSTA! ÄLSKAR DIG! <333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0