Svar på några frågor!

Varför är du så cool?

Varför är du så söt?

Varför är du så snäll?

Varför är du så GRYM?

1. Tycker inte jag är så cool! Är bara mig själv!

2. Vad ska jag svara?!? Men asså jag är fortfarande bara mig själv och det är mitt utseende, även fast jag själv inte tycker jag är speciellt söt!

3. Snäll och snäll, vilken människa vill vara dum? Men vissa kan säker tycka jag är dryg och så men då känner dom väl inte mig! Gillar inte att säga nått fult till nån rätt upp i ansiktet! Men säger liksom som jag tycker och det är sån jag är! Bryr mig inte om andra tycker jag är snäll eller inte! men hoppas ingen tycker jag är skit dum iallefall så stör jag mig inte! Jag är bara mig själv och om du tycker jag är snäll så jaii! Men jag är snäll om nån annan är snäll ovh dum om nån annan är dum precis som en normal människa!

4. ..... Nemen grym är jag väl ändå inte! asså vet inte hur jag svara på den frågan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0