Jävligt långt blev det, men jag behöver skriva av mina känslor!

Hej! Behöver skriva av mig lite! Det är fan inte kul att hålla på att bråka! Det är jävligt svår! Men nån gång ska man väl gå igenom det, och min gång kom väl nu! Jag har insett att man måste ta vara på dom vänner man har, så, om jag blir tjurig så tappar jag kontrollen över mig själv helt, då kan jag göra vad som helt nästan. Men även fast det händer så är ni alltid kvar vid min sida, jag fattar inte varför ni inte springer ifrån mig? Jag är en hemsk person som egentligen inte ska ha några vänner, ni är alltid snälla vad som än händer, och själv? Jag försöker verkligen att tänka på vad jag gör, men det går inte? Varför? jag är ful, dum, osmart, osv! Jag fick iallefall höra lite av en idag! Kul va? Mitt liv rasar i bittr men ni står vid min sida ad som än händer! Tack kära ni för ni finns, annat skulle jag vara död idag! Älskar er så sjukt mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0