Stort tack min klass för att ni alltid finns där! Älskar er! <333 :*

Hejsan! Idag var det sista skoldagen! Alltid förendras från och med nu! Jag tycker jälv det är sjukt tråkigt att hela klassen spräcks upp! Asså älskar min "förra" klass! Om någon/några läser detta så ger jag er all lycka! Hoppas vi km träffas o ta en fika nån gång! ;) vi får fan inte tappa kontakten på grund av att vi inte går i samma klass! Älskar er, ni är bäst!
Imorgon är det skolavslutning och kanske sista gången i hela mitt liv jag får se hela min klass samtidigt! Asså man börjar ju nästan gråt, vi har endå träffat varandra nästan varje dag i 7 år! Jäkligt långt tid mina vänner! Kommer "om jag hinner" lägga ut hur jag kommer se ut imorgon! Hoppas alla kommer ha en underbar varm och skön sommar! Ett stort tack för dessa underbara år klassen! <3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0