Grattis fader!

Ojdå ojdå! Har typ glömt bloggen idag! Men har verkligen mått skit idag! Asså har typ sovit nästan hela tiden efter skolan. Idag/ikväll har jag pratat med min älskade Frida! Herre gud vad jag saknar den tjejen! Just nu kollar jag på Big Brother! Asså man börjar nästan gråta för man vet att det är så kort tid kvar! :( jag tycker amandus har blivit lite snällare men inte jätte, han stör sig ju på typ allt! Hoppas Anncelo är ihop när det kommer ut också, oh gud de är så gulliga! Det var nån som frågade om jag hade tagit årets första dopp! Den kanske inte har hängt i svängarna, för jag har skrivit det typ flera gå, men men så kan det va! Bara för att förtydliga JA jag har badat! Men nu ska jag kolla på Big Brother sen ska jag sova! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0