Säger bara HelgHelgHelg! :D

Hej.! Förlåt att jag inte har bloggat idag.! Har ju vart i skolan o efter kollade jag på film sen åkte jag med familj till Eskilstuna och kollade på Antons match. Nu är det lång helg, sooft! Har inget exakt planerat vad jag ska göra men typ va med kompisar och ha lite skoj det kommer det allt bli!! Haha ;) men nu ska jag strax gå och sussa men först måste jag checka Facebook!


Men tänkte bara ta lite om Big Brother. Annica och Marcelo i bråk " igen ". Men ifrån min sida tycker jag att Annica tog det lite väl hårt! Det var ju bara ett litet skämt! Men ta det lungt de är iallefall sams nu! :D men Hanna J börjar bli lite kär va?!?;) jag tror nästan det va! Lars han är lika härlig som vanligt!

Men nu ska jag njuta av denna helg! Har hört att det inte är långt kvar tills sommarlov!! Jaiii! :D kanske dags att köpa klänning! ;)

PussPuss mina små änglar! <3


Kommentarer
Postat av: Karoline

Hej Julia! Jag beundrar dig ich tycker du är en fantastisk bloggare ;) du har allt! du är cool har de bästa vännerna och en grym familj verkar det som! jag har funderat på att börga bogga men då måste jag ha en header ju! så skulle du kunna vara så snäll och säga vart/vem och på vilken sida du gör dina header! dom blir så bra tycker jag!Puss på dig julia! :) <3 Tacksam för svar //En beundrare i Umeå,Karro!

2012-05-17 @ 11:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0