Sorry sorry sorry! <33

Förlåt förlåt förlåt! Jag vet att ni har tjatat om det, men jag har faktigst en förklaring! Datorn är paj, iPaden som jag annars använder gick det inte att lägga upp inlägget på och iPoden var urladdad! Men jag ska ju till Dalarna nu över helgen, åker imorgon nån gång efter skolan! Så nu ikväll har jag hållit på och packat. Lite efter men maj-brasan var rolig och var med härligt folk, eller iallafall vissa! ;) vi fick tända brasan, det är stort! Nu ska jag snart försöka sova! Men det kanske inte blir något bloggande i helgen! Vi får se om jag har nått internet där uppe! Ni kan ju alltid checka! ;) men ska blogga innan jag drar! Hoppas alla är nöjda nu! <33
vädret är nice just nu, fortsätt så! <33 ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0