Lördagen

Hello. Min dag har varit sämst! Men det vet ni väl redan. Tänkte passa på st skriva om lördagen, kom på att jag inte har gjort det. Men såhär var min lördag, först var det soffan tills ja, sen gjorde Anton och ja lite pizza, och jag typ satt vid datorn och tvn, sen försökte jag få tag på nån som ville gå med mig till lokstallarna, det var typ ett halloween party eller vad man ska säga. Till slut bestämde Alice S och jag att vi skulle gå och kolla va det var, så jag stack till henne i stan och vi drog dit, det ve fett tråkigt där, men sen iallefall började Alice C prata med mig, hon har stor bortrest, vet inte hur det stavas där hon har varit så nöjer mig med bortrest, men iallefall då övertalade jag henne att komma. Så vi tre va där en stund, men som sagt det var tråkigt tråkigt, så sen stack vi till en som heter Kim med några andra boys, där var det iallefall roligt, var där en stund sen drog vi hem till Alice då mamma kom och hämtade mig och Alice C. Vi skjutsade hem Alice. När jag kom hem blev det mat och lite frukt doppade i choklad. Slut! YOLO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0