TURKIET!

sådär ja! Nu efter en vecka är jag tillbaks på banan igen! Ville inte säga nått för man vet ju inte vad som kan hända, men många visste nog varför jag inte kunde blogga! För alla er andra, jag var i Turkiet. Det har vart jätteskönt, älskar värme! Har vart ungefär 30+ i havet och typ i skuggan'. Sol varje dag förutom på mormors födelsedag! Då blixtrade och dundrade det. Jag var ju som sagt i Turkiet med hela mamma släkt för mormor fyllde 60 år, så vi var där och firade henne! Det var jättemysigt. Har väl sovit sisådär en timme inatt! Var tvungen att läsa en bok i läxa och det tog jag igår, så läste till 01.00 sen skulle jag upp 02,15 för bussen kom 3 och hämtade oss så skulle jag göra mig iordning, sen gick flyget 7 turkisk tid "6 svensk tid" landade i Sverige 10 kom typ hem 11 eller nått! Så är lite seg, kunde inte sova på planet, för min lilla lilla lillebror satt bakom mig och sparkade på mitt säte hemma tiden. Jobbigt! Nu blir det snart pizza när mamma och pappa kommer hem! Har inte ätit riktig mat sen på hotellet igår, flygplans mat asså, fyyyy! Ikväll blir det antagligen träffa tjejerna, har ju trots allt inte träffat dom sen förra fredagen! ❤Jusde glömde berätta vad jag köpt, två par converse, en adidas tröja och en adidas väska, sen lite smått! Visar bild nån annan dag! Tror jag inte har nått mer att skriva just nu, kanske blev lite långt, men har ju inte bloggat på en vecka! Puss! ❤❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0