ÄLSKAR ER NÅGOT SÅ DET GÖR ONT!

Satt och kollade igenom mina bilder på Facebook, å herregud vad jag saknar den tiden, varför går tiden så fort? Jag vill inte bli mycket äldre, vi stanna kvar och vara en busig lite flicka, inte ta allt på allvar, bara kunna gå ut och tänka jag är fri! Men nu går jag ju på Floda, där är det läxor.. Kollade bilder från i vintras och förra vintern. Tack alla för dessa underbara år! Ni har gjort mitt liv till världens bästa! Saknar vintern så jävla mycket, man är mest med kompisar då, man träffas alltid i spökbacken och det är en underbar känsla att bara glida ner för backen med alla kompisar! Jag bara önskar att man kunde skjuta tillbaka tiden till då! ÄLSKAR ER MINA UNDEBARA VÄNNER!


Kommentarer
Postat av: Alice

Älskar dig med bästa Julia !! du är så underbar<3333

2012-09-19 @ 22:22:40
Postat av: Alice

Älskar dig med underbara och fina Julia<3333

2012-09-20 @ 07:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0