Skitbra dag! 👍✌💜😂

Hejsan alla skitungar och rena ungar! Men nu har jag bajs tråkigt, för måste göra läxan eller läxorna! Ska träna engelska, spanska o matte! 👎 men Emilia ville att jag skulle blogga så jag gjorde det! Varsågod Emilia! Dagen har vart görbra! Först satt jag på mc med Emilia i Alice! Sen gick jag i träffade Frida, Kajsa och Ebba! Sedan skulle Kajsa hem och då träffade vi ett helt gäng med busungar! Asså dom gick i Fridas Klass så kommer inte ihåg vad alla hette! Men efter några minuter ringde jag även dit då Alice i Emilia, sen gick vi runt lite o hamnade på mc igen! Sedan var vi lite nära att missa bussen hem men allt gick bra, jag är hemma i säkerhet! 😂 men nu ska jag väl börja plugga lite dåe, läxförhör på fredag och har 51 jävla glosor! Nice eller?! Det här kan jag på spanska adios amigos! 😂😂 förresten ikväll blir det kyckling ! 😂😂💜💗


Kommentarer
Postat av: Emiliaaaaaaaaaaaaaaa

Tack underbara du. 💜💜😘

2012-09-05 @ 19:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0