Tro hopp och kärlek!

Sitter och lyssnar på musik och tänker på tiden i högstadiet! Vi har inte gått så länge men ändå. Känns som alla har hittat sin plats eller vad man ska säga, att alla har hittat många vänner, att alla trivs. Men inte jag? Jag har inte hittat en plats, jag har inte hittat många vänner bara några , jag trivs inte. Hur kommer det gå om jag fortsätter att göra nått jag inte gillar. Visst har jag skrattat många gånger, haft kul , har många vänner. Men varför har jag en känsla som inte känns helt rätt? Det är nått som saknas i högstadiet. Jag trodde jag hade många vänner nu, men verkar som hälften bara är fejk. Så snabbt vi hade gått några veckor började dom ändra på sig. Jag vill göra nått åt det men det går inte, jag vet inte hur. Mina äkta vänner stöttar mig i alla lägen, det ska ni ha ett jävla stort tack för, jag är inte bra på att säga det, men ni är bäst, och jag vet inte vad jag skulle göra utan er! Högstadiet är nått jag vill tänka tillbaks till när jag är 30 och tänka "fan vad kul jag hade då". Hoppas verkligen den här känslan kommer ändra på sig! Jag vill trivas, ha många "äkta" vänner, hitta en plats! Tro hopp och kärlek!


Kommentarer
Postat av: Feffe loue ♥

mitt hjärta jag finns älskar dig! ♥♥♥♥♥

2012-09-27 @ 20:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0