Ja vad ska man säga

Hej! Just nu är vi påväg till stranden efter en förmiddag i hetan! Shit vad varmt det var! Första matchen vann dom med 3-0 andra med 2-0! Go Värmbol! Fast det är feett tråkigt! Blir så jävla förbannad! För dom jag åkte hit med klagar så Förjävliga mycket vet inte hur mycket mer jag klarar alltså! Sen efter matcherna var alla varma och dom skulle åka o bada och vi också, men nej dom väljer ett ställe att bada på nått helt annat ställe! Pallar inte! Jag vill ha kul och va med vänner, men här behöver man Gå med gamlingar! Jag pallar fan inte det! På alla andra cuper har föräldrarna hållt ihop! Men på den här så är vi inte med nån annan! Bara världens tråkigaste och jobbigaste! Klarar inte mer nu! Usch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0