Nemen jag dygnar Forever alone!

Hej! Klockan drar sig mot halv 4. Äre nu man ska dygna Forever alone eller? Sick vad klockan går snabbt! Känns verkligen inte som om det snart är morgon! Eller ja snart och snart! Kvällen har varit Awesome, skrattat sjukt mycket och raketerna var otroliga! Hur stora o maffiga som helst! Filmade så kanske lägger ut en snutt! Ska väl kanske försöka sova nu iallefall, för det är ju lite tråkigt att bara ligga o stirra! Haha sommarlovet drar sig mot sin ende men vi har fortfarande några dagar kvar! Woooho. Alla andra år har man ändå längtat lite till skolan osv, detta år känner jag mig inte de minsta lilla taggad på att börja skolan! Usch bara tanken för mig illamående, Gud, blä!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0