Så blir min fredag

Hej! Igår var jag hos Alice och gossade med massa kycklingar! Sen på kvällen drog jag in och sov hos Sofia, vi gick och kikade på utebion fast den sööööög! Sen hade vi det mysigt med godis o cola! Tur att det inte regnade! Idag har jag fikat eller ja ätit köttfärspaj med la familia! Sen hyrt lite filmer och köpt lite godis! Mamma o pappa ska bort så jag ska sitta barnvakt åt Melwin , kul fredag va?😔 Får iallefall pengar, vilket jag verkligen behöver! Har precis då gjort mat. Melwin åt Billys pizza ich jag åt köpt kyckling och potatissallad, duktig jag är på att laga! 😊 Sen fick jag även säga Hejdå till bästii som drar till USA i 3 veckor! Avvviis Ehh ja! Nu ska jag sätta på lite musik och sitta och ja ha ganska tråkigt! Kyyyyysss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0