VIKTIGT

Hej!jag har lite tråkigt! Så här kommer fanta ni inte visste! Just nu sitter jag i hörnet av våran svarta soffa och lyssnar på lite musik! Min bror sitter till vänster om mig och min far framför för jag ligger med fötterna på han! Självklart sitter mamma och bror också i soffan! Men jag sitter inte bredvid dom! Jag har 84% på min mobil, fast det kommer antagligen bli mer för jag laddar! Fast laddaren som jag laddar i är lite trasig med den funkar! 85% just precis rev min bror mig nästande han inte fick ladda men det gör ju jag! 86%jag fyller om 1 dag! Och jag önskar mig i princip allt! Så bara att ge mig! annars gillar jag att vara med kompisar! Det är lite varmt för tillfället, jag sitter med en varm gul filt! Nu år jag en godisbit och drack lite cola ur mitt gröna cola glas! Jag gillar också att kolla på gossip girl och lyssna på hög musik! Jusde jag fyller på måndag! 87% ska nu ska jag fortsätta sitta i hörnet på soffan! Jag har 3 svarta tofsar på min arm, eller ja 2 en har jag i håret i en hög hästsvans! Jag satt upp det förut! Nu vet ni i princip mycket av vad jag gör just nu! Jag fyller om en dag glöm inte det! 88%


Kommentarer
Postat av: Amelie

Ingen kan glömma din födelsedag finaste du!
Fika ngn dag så vi kan fira dig också! <3
Puss puss

2013-08-11 @ 00:02:33
URL: http://www.nattstad.se/StoraDr%C3%B6mmar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0