YOLO

Heej! Igår var vi och fikade eller jag åt på stan och gick och myste lite och kollade i affärer ! Tog en Chai Latte på C&L, goood! Sen köpte vi ansiktsmasker. Jag sov hos Alice också, asså vi hade det hur kul som helst! Först hade vi masker och det gjorde ganska ont att dra bort, men det var kul! Sen hade vi mjöl tester! Guud vad äckligt det var! Sjukt, ska lägga upp en video på bloggen annars kan ni se den på min Facebook om vi är vänner! Sen stallde vi ut våran rondellhäst. Det var också kul. Jag är tuffast så jag sprang ut och stallde den i rondellen medans dom andra stod vid väg kanten! Sen springer dom iväg till diket när dom ser att en bil kommer! Och där står jag mitt i rondellen själv! Sen jävlar vad snabbt jag sprang för att bilen inte skulle se mig! Tack för dissen! Idag kom jag hem och ja har kollat på mitt lover program Gossip Girl. Sen har jag varit ute och sprungit! Ibland är jag duktig!!! Godnatt alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0