BELIEVE

Hej! Bloggen ligger jag åt sidan för tillfället antar jag! Mycket stora inlämningar och allt annat i mitt liv som är betydligt mycket viktigare! Men tänkte dra ett inspirerande inlägg nu.. Eller inte

På sistone har mitt beteende verkligen gått upp och ner, ena dagen suuuperglad, andra dagen Fuck life. Jag vet inte rikigt va det beror på. Kanske är det min vad ska man säga Sadness inuti mig som springer ikapp mig ibland! Vissa dagar blir det bara för mycket för mig kropp att hantera och ta in så då antar jag att det lättaste sättet att få bort det är att stänga av allt och alla! 

På sistonde har jag funderat mycket över lag, men allra mest på hur folk beteeer sig och mest hur jag betéer mig. Och nu har jag typ äntligen fattat vad människor menar. Jag är medveten om hur jag är, att jag stöter bort många människor i vissa lägen, att jag vill stå i centrum, att jag är dryg, att jag skyller och är allmänt dum mot folk, att jag skriker, att jag är dum hur jag ibland behandlat folk och att jag inte är i närheten av den perfekta flickan alla vill va vän med. Jag vet , det här är mina dåliga sidor och dom jag oftast visar. Jag skulle inte palla med mig själv en dag utan att vilja slå mig då. Ibland sitter jag hemma och önskar att jag var annorlunda. Oftas vill jag bara börja om i ett annat land och allt nytt, men vad ska det vara bra för, det här är fortfarande vad jag är vem jag är. Jag är fullt medveten om att jag är hur ska jag säga "andra handsval" överallt. Varför kan jag inte vara annorlunda, fast på ett bra sätt? Jag förstår inte själv varför jag stöter bort folk, jag kan inte hantera hur jag är alla gånger. 

Ibland vill jag bara försvinna från denna plats. Ibland får jag en tanke av att allt skulle va så mycket bättre utan mig! 

Varför kunde inte jag få vara den där perfekta tjejen alla älskade? Ingen kan ens ta mig seriöst. 

Jaja slut på sånt skit! Imorgon drar jag på Idolfinalen! Skojsigt!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0