Helgen typ

Hej! Hur mysigt är det inte att ligga och gosa i sitt varma täcke när allt runt omkring är så kallt? 

I fredags var jag då på Idolfinalen i Globen. Grymt kul var det. Det bästa av allt var ju att få äta på restaurang. Love 
that feeling!! 

Lördagen igår var ganska lugn. Började igår få ont i huvudet och halsen, eller ja det började i fredags. Får se vart det leder nudå. På kvällen stack typ hela familjen på julbord förutom jag som i re hade lust. Anton bjöd hit kompisar så medans han var och åt fick jag kolla till dom. Han var antagligen orolig att dom skulle hitta på något konstigt. Sen kom han hem. Och jag spenderade min kväll i soffan med chips och Godis och en gosig filt. Sen kom ju dom förstås och pratade och var lite social med mig också. Sov sedan gott den natten med huvudvärken och allt.

Söndag och andra advent idag. Helt sjukt redan? Idag har jag väl tagit det lungt också. Grillat lite korv i öppna spisen. Och faktikst gjort lite nytta genom att börja lite på engelska läxan som ska redovisas inför hela klassen. Stor redovisning som jag ska ta me Freja och allt på. Ska bli spännande och se vad hon kommer att göra, tänk om hon inte ens vågar gå in i klassrummet, haha trubbel. 

Den så har jag hunnit kolla på julkalendern. Haha jag tycker den är grym. Ska absolut följa hela den! 

Imorgon blir det premiär då! Årets första lucia tåg. Inte alls taggad. Vill bara att det ska ta slut. Jag tror vi kör minst 6 stycken gånger denna vecka, sjukt att dom utsätter och för det tycker jag. Visst det är fint och mysigt men det blir för mycket. 

Nu ska jag försöka sova hade jag tänk. Eller kanske slå upp boken och bli trött av den. Varför kan man aldrig sova på söndagkvällen. Bara söndagar. Otroliggggt!! 
Fick såna coola lysande band på idol.

Inspiration till julen. Längtar tokmycket. Hatar skolan.! Har inte ens köpt en enda julklapp än..., 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0