Julafton

God Jul allihopa! 
Åhh hatar den här väntan innan man får öppna paket! Det Kalle Anka om 45 minuter sen fan hoppas jag att vi får öppna några paket iallefall! Tiden går som saktast på julafton! Herregud kan det inte bara bli kväll så man får slita upp sina paket ?!? Imorse öppnade jag 2 paket! Kanske tur att jag öppnade just dom, för jag tror det var dom tråkigaste men mest behövliga paketen! Ni vet sånna hör tråkiga som man helst inte vill önska sig men är så himla nödvändigt. 
Det var iallefall hårsaker för mitt trassliga hår och ansikts rening och typ sån här smörj som fuktar upp huden på ansiktet! Aja ni fattar, inte dom roligaste men det behövs! Nu ska jag fortsätta sitta här i soffan och jag vet inte ha tråkigt! Bara mina syskon jag och två tråkiga kusiner sen är det inga mer barn, plus så är det killar så ändå inga jag kan hänga med. Så det blir ju lite tråkigt! Aja tagga Kalle anka snart! Hoppas nu får Gryma presenter , läget upp kanske imorgon vad jag får eller nått!

Fin gran I KNOW


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0