Senaste dagarna

Tjena! Haft Gryma dagar nu på sista tiden! Börjar från torsdagen 
Ebba, fabbe o amelie kom till mig och vi typ chillade och stökade ner mitt rum något grymt mycket! Aja sen stack vi tjejer o käkade pizza och fabbe stannade med Anton. Sen hängande han med killarna och då badade vi i min jakuzzi och hade det allmänt bra. Sen Kom han tillbaka men tänke inte va med oss, ne men asså vi övertala han Gryma som vi är! :))) Sen slutade det med alla alla tre stannade för natten. Så vi kollade på film lite spontant mitt i natten, vi såg "Spring Breakers" igen. Ni vet den jag dissa så stenhårt. Aja kollade vi iallefall på och ja fattar fortfarande inte handlingen men men.. Sen somnade alla utom jag , attttans. Sen på nått sätt vakande alla igen. Och då fick jag världens bästa plats i sängen men täcke, kudde och allt! :DD 
Aja sen somnade vi kanske runt 5 halv 6. 

Fredagen sov vi till typ 12. Sen åt vi kollade på film osv osv. Sen stack fabbe och då åkte vi till ÖB och mötte Agnes o Ebba C och skulle köpa saker till Jepsers överraskningsfest! Så gjorde vi det sen gick Ebba H Jag o amelie till MC och åt.

 Sen gick vi igen till jepsers hus och då fixade vi iordning allt ! Sen kom han och allt blev bra. Sen kom det fler folk sen vart det ass kul ! Sen stack dom och några stannade kvar och sov. Då typ ågrade jag mig att jag inte åkte hem , för hade inte fått sömn natten innan och skulle inte få det den här natten heller , så jag tänkte fml typ..

 Aja sen hände det en hel del sjuka saker som att vi satt och åt nudlar i Jespers mamma o pappas rum inlåsta . Ja ni fattar sjuka grejer. 

Idag städade vi hela huset typ och sen stack vi hemåt! När jag kom hem la jag mig i soffan och sov till typ 4 på eftermiddagen ! Och nu känner jag attttans för det för jag har totalt vänt på dygnet! Det betyder alltså att jag inte är det minsta trött alls! Men äsch ska sitta och kolla på Disney Chanel hela natten fan! Imorgon ska jag sova sova sova! Och sen chilla som fan! Hehe! Sitter och skriver på mobilen så orkar inte direkt ta allt i detalj men ni borde fatta! Nu ska jag kolla på tv! Pussss


Skantz i bakrunden 
Vågar inte lägga upp dom sjuka bilderna jag har på amelie! Haahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0