Heja mig!

Tjäna. Igår slutade vi vid 12 tiden. Roligt skönt. Då stack jag och tjejorna ner på stan och drog i oss en varsin nachotalrik. Riktigt gott var det med fan vad mätt jag var efter.. Sen stack vi hem med 13.20 bussen. Då slängde jag direkt på mig tjocka skor och tjock jacka, sen gick jag ut med Freja c 1 timme. Sen blev det spökbacken på kvällen. Det var sjukt roligt, även fast jag inte hade några skidor på mig. Satt på philippas rygg sen åkte vi ner. Så härligt! Ja, sen myste jag när jag kom hem. Idag har jag ju varit halft sjuk. Men kan verkligen inte stanna hemma imorgon eftersom vi har 3 läxförhör och viktigast av allt är redovisning med Alice. Den måste göras. Så får ta med mig Alvedon till skolan, sen för jag köra fredag. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0