Min vecka!

LÖRDAG: först var jag och kollade på cup, sen vid fyra åkte vi mot Sälen, kom fram vid ungefär halv tio.

SÖNDAG: vi köpte liftkort och åkte skidor på förmiddagen. Jag åkte även väggen för första gången, det var jätte roligt, känslan när man kom ner och hade klarat det utan att ramla. ohh ja..Sen var vi ute och typ lekte i snön och tog det lungt.

MÅNDAG: vi åkte skidor, och tog det lungt, på eftermiddagen tror jag vi åkte scooter på fjället. Det var sjjjjuuuukt fint.

TISDAG: ja vi gjorde inte så mycket mer än att åka skidor.

ONSDAG: först åkte vi till Lindvallen för att åka med Philippa och Carro. Men vädret var mycket bättre i tandådalen så vi tog bussen tid och hade det allmänt mysigt hela dagen. Då passade vi även på att åka väggen igen. Det var det värsta jag gjort, var livrädd för den var sjjuukt isig. hållde på att dö ett tag tror jag, skidorna bara gled iväg när man ville stanna.Vädret var verkligen på toppppp. Vi passade på att sa mycket kort. På eftermiddagen så körde vi IceCart, vilket var jätteroligt. Rekommenderas starkt!

TORSDAG: Alice och jag tog oss iväg till Lindvallen för att åka skidor med Philippa och Carro. Vi hade det jättemysigt och jätteroligt, vi åt på mc med alla andra i världen den dagen, ni ska bara veta hur mycket folk det var där. Sen lyckades Alice och jag med det omöjliga, vi glömde våran väska på bussen , med kläder, skor, smink, ja allt vi skulle ha på kvällen. Alice fick panik och ringde och massa. Sen kom jag på att jag skulle säga till busschauffören som vi skulle åka med hem, då ordnade allt sig tillslut och vi fick tillbaks vår väska, men det var väldigt pinsamt. På kvällen åkte vi tillbaka till Lindvallen och Experium för att spela bowling med Philippa, Carro, Anton, Alice, Nisse och jag då. Gick faktiskt bättre än förväntat. Även fast vi inte fick a staket..

FREDAG: Alice och jag skippade skidor och gick bara runt lite i Tandådalen och Hundfjället. Vi tog liften upp och sen skulle vi ner också. Så smarta som vi är så skulle vi åka på rumpan i en skog bredvid väggen och nån annan backe, ja det var brant och det var svårt att stanna och det gick snabbt. Sen tänkte vi att vi skulle sätta oss i backe och åka den sista biten. Skoja inte vad snabbt det gick. Snön bara sprutade upp ansiktet. Shit

LÖRDAG: först städade vi lite, sen åkte vi skidor och sedan åt vi innan vi drog oss hemåt. Jobbigaste bilresan på länge. Var kissnödig i nästan 4 timmar, och gick det att stanna nån stans ? Nej såklart... Men det gick bra tillslut och nu ät jag hemma helt utmattad och trött, tänkte nästan gå och lägga mig vid halv tio. Men nej det får man inte en lördag. Hade skrivit det här inlägget en gång, sen skulle jag gå tillbaka för att skria rubriken, då var hela inlägget försvunnet, snacka om jobbigt, så det gör väldigt ont i händerna efter er hör inlägget..... Nu ska jag slå på en film och sova snart. Föresten, efterrätt varje dag är inte helt fel va? Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0