Minnen

Shit vart ska man börja? 2012 har varit ett skit år och ett riktigt jävla bra år! Iår fick jag och min "klass skiljas från varandra efter 7 underbara år. Vissa saknar jag att gå i samma klass som och andra är det bara skönt att dom har försvunnit ur mitt liv. Alla Discover vi har gjort och gått på, dom har det varit fart och fylla på. 3-4 juni 2012 är minnen, när vi var på vår sista klassresa, sjukt sjukt kul va det. Vi åka till Göteborg och gick på Liseberg båda dagarna. Och det är bar en i klassen som vinner något stort, vem tror ni det är, jag såklart! Sjukt kul! Mins jävligt bra i sommras när jag, Emilia, Edvin och Simon drog ut med båten, så himla mysigt det var, vi körde vattenkrig i båden osv.. Haha
Frida och jag var i busfabriken, det var otroligt kul! Alice och jag har gjort så sjukt konstiga och roliga saker så jag Knappt kommer på nått, vi gör så himla många saker! Men skara iår var BÄST 2012 är fan ett år att minnas! Älskar alla mina kompisar, nu siktar vi på ett nytt år med nya möjligheter och ja allt nytt! Love U So Fucking Mutch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0