RUUUMMMPPPAA

Hello! Shit vilken dag alltså. Jag tror nästan inget har gått rätt idag, haha. På svenskan körde vi fruktsallad och Philippa kom in och va med, då jävlar slängdes jag runt och ramlade som bara den. Sen nu på bilden, riktade läraren en låsaspistol med handen mot mig, man blir ju lite rädd så att säga, jag skulle inte säga att det är så normalt men men.... Och sen när vi står och väntar på bussen kör några förbi med en bil och börjar tuta, såklart kollar vi dit och vad ser vi, jo en äcklig jävla rumpa som sticker ut genom fönstret. Har igen anning om vem det var, men den kan man ju tacka för mardrömmar inatt, så jävla äcklig den va... Men nu är jag iallefall hemma och ska äta , är meega hungrig! Ikväll blir det kvällsåkning, hoppas det kommer lite roliga människor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0