The memories I will never forget

Hej! Har en tråkig fredagskväll, så tänkte skriva lite sådär.
 
 -10 udda fakta om dig själv
 -9 saker jag gör varje dag
 - 8 saker som irriterar mig
- 7 rädslor
- 6 sånger jag tycker om
- 5 saker jag inte kan leva utan
- 4 minnen jag aldrig kommer glömma
- 3 ord jag inte kan gå en dag utan att säga
- 2 saker jag önskar att jag kunde göra
- 1 person jag litar på
 
10 
Är helst inte hemma själv på kvällarna, tycker det är skitläskigt!
- Några av mina rädslor är, lastbilar, fåglar och clowner.
- Jag kan inte se på skräkfilm, då drömer jag mardrömmar i flera veckor.
- Är sjukt rädd för spöken osv...
- Om jag är hemma själv måste alla lampor i hela huset vara tända.
- Jag kollar på tv väldigt vädligt mycket.
- Jag blir sjukt tjurig om jag inte blir uppmärksam. ( det borde folk som känner mig veta)
- Är sjukt dålig på stavning och allt med skriving att göra.
- Jag är en jävligt dålig förlorare.
- Jag älskar alla mina vänner, men har nått så att jag alltid stör mig på nån och då blir jag jäkligt tjurig och vill bara ignorera den.
 
9
Borstar tänderna
- Träffar vänner
-  Sover
- Kollar på tv
- Äter
- Sitter vid mobilen
- Lyssnar på musik
- Äter godis haha
- Fixar håret
 
8
Människor som är själviska
- Såna som går efter mig och mina vänner när man verkligen försöker fly från den.
- tjat hit och dit
- Ja, jag blir ju somsagt irreterad om folk glömmer bort mig och jag inte får nån som helst uppmärksamhet.
- människor som tror dom är bra på saker, fast dom igentligen suger på det.
- Allt och alla är ireterande på morgonen, den störiga känslan alltså.
- När man har bestämt nått, sen ändras allt i sista minuten.
- Jag blir irreterad på fula människor, så jobbiga dom är?!?!
 
7
- Jag blir rädd mär jag tänker på döden.
- Ja, lastbilar är riktigt läskiga, jag tänker när det kommer en lastbil att den ska välta precis där jag står, rakt på mig så jag dööööööör..
- Att mista en nära vän
- Spöken är sjukt läskiga
- Möööörkret
- Jag är rädd för att bli äldre
- Att mista min familj, skulle fan inte klara mig då
 
6
As long As You Love Me "Justin Bieber" ALLA HANS LÅTAR
- Beneath Your Beautiful " Labrinth"
- Give Your Heart A Break " Demi Lovato"
- Afterski "DJ Broiler"
- Good Time " Owl City"   När jag mår riktigt bra
- Everybody Fucks "Pitbull"
 
5
- Mobilen
- Vännerna
- Min familj + hund
- TvN
- skidor
 
 
4
Klassresan med min gamla älskade klass
- Att kolla på Gothia Cup och all Liseberg då
-När jag sov med alice och Emilia och vi skulle sova på studsmattan och den kvällen var det stjärnfall, såååå fint!
- Lady Gaga och Rihanna konserterna! MAGISKT
 
3
OK
- Dumme fan
- Äsch
 
2
Trolla som jag ville
- Ja som alla andra Flyga
 
1
Bruden som jag känt i hela mitt liv, Alice Carlsson

asså kan lita till 100% på många fler, men skrev alice för vi vet exakt allt om varandra!
 
 
 
 
 
Långt inlägg blev det, men roligt var det! :* <333333
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0