Jo men här lever vi och har kul


Personligt:
1. ditt fullständiga namn?~ Julia Linnea Louise flood
2. Vad är klockan just nu? ~ 22.20
3. längd? ~ Typ nånting med 160 cm
4. vikt? ~ ingen anning
5. smeknamn? ~haha jullan, juli fast oftast bara julia
6. vart bor du? ~Forssjö
7. vad gör du på fritiden? ~ kollar tv, myser, är med kompisar , äter
8. beskriv ditt utseende (hur känner man igen dig) ~ Ehh kollar instagram
9. vad är du mest missnöjd med din kropp? ~ mycket
10. vad är du mest nöjd med? ~ får nöja mig med hur jag ser ut liksom
11. vad har du för uppfattning om dig själv? ~ lite jobbigt, sjukt bra humor, snäll och sjukt cool
12. vad vill du jobba som när du är äldre? ~ ska bli Hollywood fru och jobbat med nått eget
13. hårfärg?~ blond
14. ögonfärg? ~ bruna
15. någonting du vill berätta om dig själv, som vi inte vet?~ jag hat världens bästa humor
16. kan du själv säga att du ser bra ut? ~ asså ja
17. hur mycket bryr du dig om ditt utseende?~ bryr mig när jag är med kompisar, annars typ inte alls
18. Är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? ~ oborstat hår, Gud så hemskt
19. någon vana? ~ligga i soffan
20. berätta något som du nyss lärt dig? ~ att Ungern ligger i Europa, fick lära mig det av mamma för typ nån timme sen!
21. vad heter dig bästa vän? ~ aliiice, asså hon har jag känt i hela livet! Om jag måste välja en Allså
22. hur många nära vänner har du?~ ibland många ibland några
23. anser du dig själv vara ”känd” i ditt område? ~ i lilla forssjö känner alla alla!
24. vet många personer vem du är? ~ ingen anning
25. hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? ~ ingen anning
26. när var du senast med någon kompis? – igår
27. känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? ~ ingen bestämmer över mig!
28. vem sov du senast hos av dina kompisar? ~ allliiice
29. vem sov senast hos dig? ~ Alice

Romantik:
30. vill du ha ett förhållande? ~ jo vore väl trevligt
31. vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre än dig? ~ lika gammal eller uppåt, inte yngre
32. är du kär? ~ neeeej
33. tycker någon om dig mer än som vän? ~ Forever alone !
34. är du redo för att satsa på ett förhållande? ~ maybe
35. hur långt vill du gå med din tjej/kille? ~ tillräckligt
36. tänker du mycket på utseendet hos din tjej/kille? ~ insidan räknas utsidan avgör! Bytte platser 😏
37. vågar du säga ”jag älskar dig” i verkligheten? ~ om jag gör det ja!
38. skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? ~ stor skola ! Så ja! Men ändå nej
39. i din klass? ~ nej det vore ju lite jobbigt!

Från kram till sex:
40. har du kramat motsatta könet? ~ absolut
41. har du någongång bara velat gå fram och krama någon? ~ ja
42. har du kramat någon du tycker om inför folk? ~ kanske 😳
43. har du pussat någon i motsatta könet? Ja
44. har du pussat någon i medsatta könet? ~ vet inte
45. har du pussat den du tycker om? ~ nej blä
46. har du pussat någon inför folk? ~ ja

Tankar & skit:
62. har du någon fobi? Mycket
63. har du någon allergi?~ nej
64. vad tänker du på innan du somnar? ~ hoppas ingen dödar mig när jag sover och nu ska jag dröms om Snyggingar
65. vad är de första du tänker på när du ser en person och han/hon ler mot dig? ~ ojoj är jag snygg?

HÄR SKA BARA TJEJER SVARA!
66. vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller höra att någon tycker om dig? ~ att jag är snygg
67. en galen kväll med tjejerna eller en mysig kväll med killen? ~ båda
68. vad kommer först, killen eller din bästa vän? ~ båda
69. hur ofta tänker du på killar omkring allt annat? ~ förstår inte

vänskap.
76. snyggaste killen/tjejen i stan med sämst personlighet eller fulaste killen/tjejen i stan med finast personlighet?~ snyggaste killen med finaste personligheten
78. vad är sexigast, naket eller underkläder ?~ rawr
79. hur gammal är du helst i mellan 7-13? ~ 7

80.Skulle du kunna byta liv med någon? ~ ibland vill man ju
81. isåfall vem då? ~ vet inte
82. vad skulle du göra om du fick byta liv med de motsatta könet ? ~ oj oj oj! Leva livet
83. kunna visa dig naken för hela klassen om du fick 10.000 kr? ~ nej nej nej
84. Pussa en främmande kille på stan? ~ en snygg sådan
85. kunna sova ute på vintern? ~ går inte
86. kunna flytta till ett annat land, vilket isånafall? USA
87. kunna slösa ditt liv på ciggaretter & droger för att du mår dåligt? ~ blä

Klädstil:
88. anser du dig själv vara en speciell stil? ~ nej vanligt tråkigt
89. vad klär du dig i vardagligt? ~ det jag känner för just den dagen
90. tänker du alltid på vad du tar på dig? ~ ja
91. klär du dig dyrt? ~ nejdå
92. vad kör du på: fashioncorestilen, vanligt eller annat? ~ vet inte

Senaste 48 timmarna har jag?
93. pussat någon? ~ nej
94. Dansat? – ja
95. fått en kram av en helt okänd? ~ nej
96. ringt någon? ~ja
97. blivit uppringd, vem var den senaste?~ orka komma för det här
98. funnit kärleken?~ nope
99. Vilken linje går du i skolan? ~ musik
100. Vad är klockan nu? 22.49


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0