Måndag

Hej! Tänkte ta lite snabbt om dom senaste dagarna! I lördags var vi ute och solade, badade, åkte båt och ring och grillade! Det var mysigt! I söndags låg vi vid beachen typ hela dagen! Och idag har jag jobbat lite på stena! Lite pengar är alltid bra! Nu ska jag strax sova då jag ska upp halv 7 imorgon! För då bär det av till Göteborg! Shoppa, Liseberg mysa! Skit kul! Nu är allt packat och klart! Jo ikväll spelade vi tennis på gatan och då stallde vi upp typ sånna hör staket som man kan ha till hunden eller sitt djur! Sen skulle vi ju plocka utan det och då fasande jag med foten i den där saken som håller ihop staketen ! Så kan det gå! Bloggar väl i bilden imorgon när jag har tråkigt! Kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0