You Only Live Once!

Hejhej! Idag har jag varit med Alice! Vi har hoppat, lyssnat på musik, gått ut i gått, ätit smultron, och ätit! Kul! Nu har hon åkt och jag ligger nerbäddad i soffan. Väldigt trött som vanligt. Jag vet inte vad det är med mig. Trött i stort sätt hela tiden. Sova sova sova. Imorgon är det fredag. Vilket betyder, ja att det är fredag. Sommarlov så att spelar roll vilken dag det är!😂😂 men mys mys. Nu ska jag lyssna på musik sen ja sova maybe. Eller blir nog några big brother avsnitt även fast jag redan sett dom idag. Världens bästa program, kan kolla en miljon gånger, tröttnar aldrig. Och det är jordgubbar i skålen inte ovanligt stora smultron !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0