Dagen börjar på bästa sätt

Hej på er! Måste börja med att säga att Fyfan Sverige. Inte okeeej, jag är besviken.. 

Sen igår var vi på teater. Det sög, led så dålig det va. Stackars dom, de vaktade dörrarna i pausen så ingen skulle få därifrån, hahah då måste dom ju veta med sig att den är jättedålig! Tur att man somna , för alltså jag trodd jag skulle avlida! Idag nu sitter jag på bussen nu igen! 

Dagen började iallefall bra eller inte , jag skulle byta låt på mobilen och jag ville inte ta av mig vantarna så jag trök med nästan, hahahah men det var då kallt. Och då märkte jag inte att jag gick jättesnett åt sidan, så ja jag ramlade in i en buske. Sen inte nog med det, mina hörlurar fastnade i busken. Så jag fick dra bort dom .... Sen börjar man gå som ingeting och då en minut senare kommer det ut en från huset mittemot. Jävligt tur att jag hann börja gå! Tror iallefall han inte såg mig, hoppas iallefall !!!!HAHAHAHAHA 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0