Halloween

Hej! Bloggen ligger på sidan nu om man kan säga så. Tappat suget totalt faktikst, men det kommer nog tillbaka snart så. Ja tänkte berätta lite kort om idag, först sov jag ut hur skönt som helst. Sen har jag kollat på Gossip Girl hela dagen och ätit korv. Sen nu ikväll så ville jag hitta på något så jag smsade lite och det slutade med att jag, Agnes, Alice S och Ebba C träffades. Handlade lite gott på Ica sen var vi hemma hos Alice och hade galet kul. Har inte skrattat så mycket på länge. Sen gjorde vi en blogg också men vill inte länka den än för vi måste fixa lite först med den för nu ser det förtaskig ut... Aa men det var ju halloween idag också, fast det var inget mer med det. Önskar det var lika kul som i USA på halloween här men ikke ska det vara så. Tänkte att jag tar hela lovet i ett enda stort inlägg nån dag. Och nu har till och med jag uppdaterat mobilen. Bra gjort julia! Aja ska sova nu. Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0