GIIIIISSSSAAA

HejhejHejhej! Jag kom på värsta skojsigt saken idag! Ska jag berätta vad det är..? Jo såhär jag gillar ju att hitta på lite saker hit och dit! Kom på värsta saken nu när jag satt och klickade Runt på iPaden. Såhär ska vi göra! Jag kommer lägga upp bilder på "gamla " skådespelare som jag svär att alla har sett filmer med dessa skådespelare. Så nu lägger jag ut 3 bilder sen får ni gissa vilka dom är om ni inte kan deras riktiga namn skriv vad dom hette i den filmen ni vet dom varit med i. Såklart bilder ju bilder på hur dom ser ut nu. Så ja you gate it ! vet inte hur det stavas okej!


Kan ni gissa vilka dessa människor är , vilka dom har spelat? Va inte tråkiga nu, gues! Om du har rätt på alla tre är du grymare än grymmast! " alla har skådespelat i svenska filmer/serier! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Högst upp Adam i Adam och eva

2013-10-24 @ 07:18:47
Postat av: anonym

1≈ adam i eva och adam

2013-10-24 @ 11:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0