My helg

Hej! Japp då var det dags att sova igen och vakna upp för en ny vecka! Bara 2 veckor kvar nu till höstlov och då om jag inte mins fel har det väl gått typ halva terminen? Denna helg har jag gjort en hel del faktikst, i fredags kollade jag på fotboll! Jävlar vilken match! Sjukt kul var det och vi bara skrek och skrek, jag bara visste att Ibra skulle göra mål, han sviker inte Sverige! Fan vad vi är bra! Sen jag kan väl passa på att säga nu medans jag ändå inte har nått att göra! Såhär är det att hela helgen har jag hållt på att packa osv osv. För att gott folk jag ska flytta! Jiiipppii! Äntligen slippa forran, bussar och allt! Äntligen bli fri från allt planerande! Sjukt bra, nu fattar nu kanske varför jag varit lycklig när jag väl skrivit det! Here you go, My hemlis! Sen inatt sov jag hos amelie med Ebba ! Vi hade det allmänt mysigt ! Idag har jag rensat hela skrivbordet och kollat på film och bastat! Sen nu ikväll drog vi på stort hemma och myste med att grilla korv i öppna spisen, äta godis, choklad, kokosbollar, dricka cola! Ja ni fattar! Myysss. Nu måste jag sova för att jag ska komma upp imorgon ! Pussar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0