Godnatt

Hej! Idag har jag ju somsagt klippt mig. Vilket var oerhört skönt! Sen förbjöd min frisör mig att platta håret, haha. Sen framhävde hon min lockar! Jag blev fett nöjd, dock är ju mitt hår en ren röra bara! Finns inget positivt med det!!!! Sen. Fick jag även med mig en stickad tröja, exakt sån jag ville ha och även en Bh. Bra köp känner jag! När vi kom hem stallde jag mig och lagade mat. Vem lagade allt och fikade och tände ljus osv. Jo jag! Jag är bäst! Imorgon ät det dock skoljoggen vilket jag inte ser fram emot så mycket! Vet ni mer vad det är imorgon?  It's fucking fredag! Herregud vad snabbt det går!  Jag är lite orolig att vi har spanska glosor tills imorgon. Fan det är inte bra att va sjuk, men har ingen anning om läxor osv... Så ja det går inte så bra just nu. Aja ska sova nu. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0