Fredag

Redan fredag? Wooow
Dagen har väl rullat på!
Kvällen har jah hängt lite på ett disco som fotbolls killarna "Antons lag" hade gjort. Grejen va att vi bara skulle lämna ljus och Melwin för men mamma stannade och jag pallade inte gå hem så då fick jag också göra det. 
Sen gick jag och mötte amelie och sedan gick vi tillbaka till discot och väntade på skjus. Anton frågade om vi inte are nått liv, men vad är inte bättre än att kolla på fotbolls killar som dansar och håller på med barn! Underbart ju ;) 
Skulle iallefall jag kalla att ha ett liv aha! 
Aja sen behöver vi ju inte detaljera mer vad vi gjorde ikväll. Hahah ;)))))) Aja ska somna i soffan mu hade jag tänkt! :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0