Love

                                    HELGEN
Japp. Nu är det söndag igen.. Shit vad allt går fort! I lördags så tänkte jag ju som jag skrev vara hemma, men så blev det inte. Blev att jag åkte hem till Ebba. Amelie o jag mötes vi Ica o köpte mys osv och åkte sedan till Ebba. Där lagade vi tacos o åt godis, fotade, skrattade, lyssnade på musik och kolla på Mellon. Sjukt kul. Men amelie har ju IQ 0 så hon var tvungen att ha med katten på en bild när vi tog kort så hon fick utslag på armarna och hon kunde inte andas vilket gjorde henne Depp. Så vid midnatt var det nog så vi följde henne hem. Snöbollskrig o allt då. När vi kom hem till Ebba igen så startade vi en ny insta, gå in och följ "vafanskaviHETA" heter vi! Grymt namn We know. :* 
Båda var sjukt trösta imorse så vi sov ut och låg i sängen till 2. Sen åt vi pannkakor och sen blev jag hämtad typ.

Har fikat lite hemma. Sen följde jag med Melwin till gympan och kollade. där träffade jag min moster så vi satt där och snackade. Hemma nu och äter godis , sen har jag söndags ångest!... 





Några bilder av alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0