Min Insperation

                                           !Hej!
Jag har funderat mycket på det där om vad jag ska ge er för insperations inlägg.

Insperation kan ju verkligen handla om allt från drömmar till glädje till intresse till tröst. You Get It! 

Den här inspirationen jag tänker ge er handlar om en positiv dröm. Under kommer ni läsa en text som verkligen inspirerar mig! Jag skrev det själv till en kompis när den var nere, ledsen och behövde allt positivt! Jag blir själv alltid uppjagad och lycklig av att läsa den gör texten varje gång! Absolut värt att tänka så här när man är nere och det tjäns som ingeting kan ändra på det! 
Tänk då på vad som instresserar er och ger er Insperation! 


♡Kommer du ihåg när vi snackade här om dagen, om sommaren, värmen o Stockholm! Tänk att du ligger vid beachen, det är varmaste dagen på sommarlovet änså länge. Vi sitter ett helt gäng och skrattar och dricker drinkar! Livet är underbart och senare på kvällen grillar vi och spelar gitarr och sjunger runt brasan! Sen börjar det blir mörkt och stjärnorna lyser på himlen. Vi bestämmer oss för att det är så pass skönt ute så vi ska sova på taket! Vi tar med filtar och en kudde. Sen ligger vi där kollar upp mot stjärnorna ser stjärnfall skrattar , berättar roliga saker! Och somnar och dagen efter vaknar vi upp till en klarblå himmel och går då till subway i våra snygga Jensshorts och enkla linnen med solglasögon! När vi är mätta drar vi ner till stranden igen och ligger och solar och dunkar på musik och tänker livet kan inte bli bättre nu!

Här är då texten! Hoppas ni gillar den och ni förstår vad jag menar! Tänk på allt som gör er glada, det är faktikst Insperation! :)


Vet inte om ni ser hela texten men skitsamma ! 


Kommentarer
Postat av: Agnes

Finaste julia & bästaste texten, har själv sparat den och läser den jämnt när det behövs! Åh sommar <3

2014-02-08 @ 23:52:22
URL: http://agnesmiiranda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0