Don't Worry be happy

                                   Tjena!
Nu känner jag att min chek lista för tillfället kan bocka av många punkter. Gjort läxorna~chek
Färgat håret~chek 
Köpt skidjacka~chek
Spöckbacken öppnar~chek
Inte kommit försent till en enda lektion denna vecka~~~Chek
Ja ni ser många saker av klarade. Pappa o jag satt med de sista läxorna idag vilket var hur bra som helst! Imorgon är det onsdag, vilket betyder att halva veckan redan har gått! Tidn. går absolut fort.!!! Har alla haft strömavbrott ikväll eller? Vilken panik jag fick. Såklart skulle de va 7 minuter innan paradise... Men som tur var kom strömmen tillbaka exakt 21.59! Wohooooo 
Sov sött

Nya hårfärg "rödbrunt """ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0