Fake A Smile

                        Hej
Drar ett snabbt inlägg innan jag ska sova! Halva dagen idag har jag kollat på Glee. Kollade på hela 7 avsnitt . Sen gick vi till Carro min moster o fikade för hon fyllde. Där "lekte" jag me mina otroligt busiga kusiner som inte alls kan sitta still i ens 5 min, haha. Aja där fick jag med mig hem ett par svarta Jens från Cheap Monday som var för små för henne. Testade dom nyss och som tur var passade dom! Alltid bra med ett par nya svarta i garderoben! Dock har jag tappat bort massor med byxor, vad ska man säga bajs , haha ne men attans. Nu ska jag sova och tagga en ny otroligt tråkig vecka! Positiva tankar! Vet ni att jag hatar skolan så jäävla mycket, och jag önskar allra mest att det skulle komma ett sommarlov imorgon! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0