Godnatttttt

Tjena! Helgen har varit hur bra som helst! Fredags har jag väl redan skrivit om. Tror jag .! 
I går så var jag hemma på förmiddagen chillade o gjorde inte så mycket! Sen senare så kom Agnes o hämtade mig. Då drog vi till fabbe. Där var även Alice S o Oscar. Sen kom Tove o Jesper o Ebba efter oss. Vi kollade klart på en sjukt bra serie som fabbe o jag började på i fredags. Sen drog alla förutom jag, Ebba, fabbe o Alice . Fast vi skulle äta då tjejerna följde med mig hem och fabbe drog till sin mamma. Sen kom alla hem till mig igen typ. Och vi hängde här o gjorde inte speciellt mycket. Sen typ runt halv 2 bestämmer Ebba, Jesper, fabbe o jag att vi skulle sova hemma hos Jesper. Så ja vi fick ta oss ut i det kalla snöiga vädret och cyklade hem till Jesper. Där låg vi mest o pratade och lyssnade på musik. Jag det var sjukt skönt att bara vara liksom. Sen kollade vi på film o då sprang tiden iväg seriöst. För när filmen var slut var klockan halv 8 redan?!? Man bara okej skola imorgon, hur ska jag klara ??? Aja sen vaknade vi och typ halv 3 stack vi till kings och åt pizza. Sen efter det stack jag hem. Och det mina vänner var det jobbigaste och kallaste jag varit med om. Ville bara gråta när det snöade upp i ansiktet och uppförs backe och växeln sitter fast på 3:an...... Aja nu är jag hemma och jag har typ sovit och lagat mat. Det är de ända jag gjort! Nu ska jag sova för att imorgon kommer bli en pinnnnnna att gå upp! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0