IQ befriade fiskmåsar

                                  Holllllla
Dagen har rullat på som vanligt. Känns väl ganska så skönt att tänka att snart är det helg! 

Alltså när man tänker efter så är det ju inte så långt kvar till sommarlov. Bara 20 veckor liksom, och om det rullar på som nu så är det sommarlov imorgon liksom. Haha 

Ne men idag efter skolan hjälpte jag mina föräldrar att handla till kiosken i spökbacken. Fick till och med gå in i lagret på Ica Maxi. Fett cooooool jag är! Haha ne men man fick väl en hel del blickar på sog när vi gick där med 3 vagnar och tog typ 15 saker av varje. Men tycker det är så underbart kul att se människors minner och reaktioner. 

Sen finns det ju människor med lite mindre IQ om man säger så! När vi ska stå och plocka upp 3 vagnar överfulla med saker och det finns liksom 100 kassor till , vad tror ni inte en snubbe gör då, jo han ställer sig bakom oss! Haha Wtf?!? Vi hade inte ena börjat plocka upp saker. Man bara herregud hur tänker du? Jaja om du vill vänta en timme så sure! Människor i detta samhälle alltså herregud! 
Nemen där står det en med 3 fulla vagnar, jag tror jag ställer mig där, det går nog snabbast. HAHAHHAHA dog typ lite smått. Men som sagt att människor kanske inte klockan aldrig ringer i . 

Ikväll har jag även varit i spökbacken och lastat in alla varor. Sen nu har jag myst med la familjen och ätit lite godis osv som jag INTE skulle hålla på med i veckorna.... Aja skitsamma! 

Jackan har skickats och är alltså nu påväg, wooho

Förresten fick jag mina betyg idag! Bättre än förväntan faktikst. Lite chokad måste jag erkänna!

Ska sova nu pusss

OMG vilken fin bild! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0