Miss Old Days

                                    Tjena
Ja tisdag kväll redan? Shit vad allt går fort , är det bra eller dåligt?!? 
Har inte bloggat sen i fredags så tar helgen lite fort. I lördags åkte jag skidor. Det sög. Sen kom jag hem och var utelåst i 1 timme o 20 min ungefär. Det sög! 
Sen kom mina kusiner hem till oss och skulle sova här. Så jag blev lite barnvakt. Så på kvällen runt 9 gick vi ut och åkte pulka. Hur kul som helst var det. Vi var ute i hela 2 timmar. Grym barnvakt som låter ungarna vara ute till 11... Aja sen kom Agnes förbi o åkte lite också . Sen kom även Jesper o bilby. Dom försökte tvinga mig att sova med dom, men jag hade verkligen inte orken. Sen när vi gick hem somnade jag nästan direkt i soffan. 

Söndag också pulka åk och sen grillning av korv i brasan. På kvällen gick jag på bio med farmor o farfar. Efter det stack jag till Agnes o jag o Ebba C skulle färga hennes hår. Det gick väl bra efter allt som hände hahah. Aja runt 10 gjorde vi våfflor och sedan gick jag hem. 

Går dagen sög balle om man får uttrycka sig så. Fast det bra var ju att jag var med amelie o Ebba . Vi hade det super kul! 

Denna dag har jag dock varit hemma. Hade ont i huvudet igår och hade det även idag. Sen mådde jag inte bra nånstans heller men . Så blev en glee dag alltså. Sätt säkert 7 avsnitt. Sen har jag även passat på att sova . Kvällen har jag lagat mat kollat på tv och druckit milkshake. Mums . 
Nu ligger jag i min nybäddade säng. Helt seriöst det är ju nästan det bästa som finns. 

Imorgon ska vi till spökbacken igen. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0