Nyår

Hej! Ja nytt år nya möjligheter! Ellerhur? Igår ar det nyår. Började bra, men blev lite kaos och irretationer senare, men det är väl sånt man får räkna med! Vi gick iallefall runt halv 11 11 från Tove som bor i Värmbol, vi skulle försöka komma till några kompisar men dom hade stuckit innan vi ens hann dit så att! Ja gänget vandrade vidare och vi fick stanna lite Random när klockan slog 12 och tända på lite raketer o öppna pommacen.  Då hade vi väl redan varit ute i typ 2 timmar o nästan ingen hade vantar o jag jade vår jackan på o linne under... Aja sen stack vi hem till mig och värmde oss lite. Drog 5 Pommac flaskan hos mig också. Sen stack vi mor Oscar för att sova där. När vi kom fram åt vi lite, snackate och bara va typ! Pratade även med Jesper med Ebba o amelie och det var underbart roligt! HAHAHHA! Aja sen låg jag o amelie o fabbe o Hugo i ett rum. Och jag o amelie låg på golvet med Sakosäckar medans dom andra låg i en säng! Aja sen låg vi och snackade med Tove och Linnea till runt 6. Sen tänkte vi sova! Och så vaknar jag av deras jävla mobiler som nån spammar på kik till dom så det vibrerade konstant i säkert 1 timme... Aja vaknade även av att jag låg på golvets attans. Får ta smällen typ imorgon, då kommer jag ha ont tror jag. Det var iallefall någorlunda kul! Men fan att vi inte stack till killarna från börjat, så jävla mycket roligare det hade vart..... Aja nästa år då jävlar! 

Jag tycker jag är dum på riktigt. Jag har inte gått o lagt mig en dag på lovet innan 3 .. Ligger själv i min säng o typ dygnar. Sen sover jag bort dagarna och vaknar runt halv 2 2. Attans för det. Hur ska jag klara skolan sen alltså......... Skolan kan ju seriöst stoppa upp sig i en Ko rumpa och stanna där så ingen behöver gå. Vem uppfann att man måste gå så jävla tidigt till skolan. Skit! Så himla skoltrött.! Här iallefall börjat på novellen som ska lämnas in snart! Fick en liten panikkänsla alltså. Men har skrivit klart snart ska bara små fixas lite hit o dit. Skönt att nästan Kunna cheka av det!!! Nu ska jag hör kvart över 3 försöka sova! Godnatt 


Tog absolut inga Bilder, ni får ursäkta mig men men. Nån måste ju ha bilderna! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0