RIP Cory

Hejhej! Allt bra? 

Just nu ligger jag i sängen och har precis kollat på något grymt sorgligt! Kollade faktikst på Glee! Jag har följt glee sen dag ett liksom! Det är en grymt bra serie ! Men den här gången jag kollade var det nått exktra, för att jag kollade På det avsnittet när alla liksom säger hejdå till Finn som han heter i Glee men han heter ju egentligen Cory! Aja Sjukt värt att kolla på detta avsnitt! Även fast man inte har sett ett enda avsnitt borde man kolla på detta! Så sjukt rörande och jag grät faktikst ! På rikigt jag satt  och storsköt...! Kolla så förstår ni! 

Ni ser ju vilken säsong och avsnitt det är på bilden! Gå in och kolla nu och gråt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0