Göteborg

Hej, nu är jag hemma igen efter en sjukt bra vecka nere i Göteborg på gothia. Har träffar en massa nya människor, gjort nya saker och haft extremt kul. Dock har jag inte hunnit med shoppingen men var ju inte där för det så gör inte så mycket.

Killarna var galet duktiga och kom faktiskt väldigt långt men sen åkte dom ut mot några tyskar som inte ens kunde spela fotboll utan bara sköt bollen åt helvete varje gång, inget passningspel eller så. Blev 1-1 så allt avgjordes på straffar. 

Har gått på Liseberg varje dag och åkt massor. Gått runt och mysssst och helvete vad mycket killar det var överallt. Det var sjukt Nice alltså. Hahaha

Ville egentligen inte åka hem till Tråkholm men ja man måste ju hem nån gång. Veckan gick allldelsesssss för snabbt. Men men. Man känner verkligen hur dött det är här och tråkigt och allt. Det suger. Måste verkligen flytta sen när jag blir äldre. 

Lite bilder då. 
Parisehjulet, värsta jag gjort...🔫

Fin utsikt iallafall

My giiiiiirls

Man blir lite rädd för Amelie ./
Ett måste att köpa sockervadd
Amelie banga på Helix så fick den. Galet kul att reta alla och bara gå förbi kön på en timme o komma fram på 1 minut. Hahah
Gulligt av henne ellerhur 
Taggade i FlumeRide 
Träffa även dessa puddingar på Liseberg alla dagar 
Galet kul på matcherna
Vi hade världen största godisaffär runt hörnet där vi bodde.😍
Sållar åkte jag med Sofia en dag

Taggade då

Köpte endast detta halsband och en grå klänning som jag också har på mig. Dock fick jag ingen bra bild med klänning på så att hela syndes.


Förjävla bra vecka. tack mina kära som va där och gjorde mina dagar❤️❤️❤️❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0