Summer

För länge sen nu...
Men är kanske tillbaka. Har tagit ett break kan man säga. 

Har gjort mycket Nice dom här veckorna jag inte bloggat. Alltså typ tagit det lugnt och varit med massa vänner. Träffat nya vänner och gamla. 

Imorgon ska jag åka till Göteborg och Gothia cup. Blir galet Nice. Sen även på onsdag kommer Amelie och Alice ner till mig i Göteborg och stannar till fredag. Vi ska shoppa, mysa o gå på Liseberg. Sen är det många fler från Katrineholm som också är där. Så dem tänker vi också träffa osv. Haha. Kommer väl uppdatera om dagarna och allt där så mycket jag hinner med och orkar. Men kan inte lova nått. 
Hoppas ni har haft  en underbar sommar hittills och så hoppa vi på mer sol än bara den här veckan som varit. 
Kan lägga upp bilder och skriva korta förklaringar om vad jag gjort hittills. 😉 Jaja hejdå❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0