Helgen i bilder typ

Hej! Sjukt soft vecka o helg. Börjar från torsdagen. Aa det kan bli ett långt inlägg så förvarning.

Torsdagen.. Jag,Ebba,Sandra L, Sandra H, Natalie, Marica, Ch och amelie var hos Carro och hade tjejkväll. Sjukt mysigt var det. Vi åt och åt och ja åt. Haha sen åkte vi lite fyrhjuling och pratade ja men sånt man gör typ. Sen drog amelie och jag mot stan igen på kvällen. Åkte till massa kompisar. Där var det så jävla roligt. Slutade med att jag, Dennis, Anton och amelie gick hem från Värmbol efter 2. Kom hem typ kvart över 3 ungefär. Jaja
Stallde klockan på halv 9 på fredagen. Det var alltså dags att gå på miley. Woooho. Kön var ass konstig. Så amelie och jag hamnade låååångt fram men vi kom dit typ halv 5 medans alla andra Runt omkring oss kom typ 12 kanske hahhaha. Bra för oss iallefall. Stod längst fram o allt.  Underbar kväll.
Lördag. Chill dag . Vaknade typ 1. Drog till Ica o köpte godis. Drog till Värmbol. Va med fabbe ja sen hemma på kvällen och kollade på film . Idag är det kalas. Fast orkar inte är tröööltt. Inte sovit mycket nån dag av helgen.. 
Nu får ni massa bilder så ni förstår nått av det jag sagt precis..
Fördrink haha

Bilfärd till julita 

Pappa ringde mitt i allt 
Vi försöker modella


Nu är vi vidare i Värmbol 

Gå hem jappppp



Dag 2 miley daggggs
Väntan i det kalla

Början

Det där är en annan scen alltså 
Vi var en halv meter ifrån 
Galet 
Förbandet sög
Dag 3- lördag 
Linnet köpte jag i Stockholm 
Samt denna assballa tröja 😘

Min helg!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0