Fredag & Lördag

HEEJ!
Har bara ett ord för helg LYCKA!!!

Igår efter skolan stack jag o Frida till trolldal, hur stavas det?!?
Iallefall kollade på några som red och jävlar va roligt det blev ibland att titta! 

Sen efter det stack jag hem. Då följde jag med mamma och handlade för hol behövde min hjälp. Fick bli lite stressigt då Melwin ringde 7 gånger i minuten och sa att jag var tvungen att komma hem. Hade lovat han att jag skulle följa med till badhuset. Så direkt när jag kom hem fick jag slänga ner saker i en väska och så cyklade vi dit.

Efter badhuset cyklade vi till farmor för att äta och ta det lite lungt.
Senare på kvällen så fick jag cykla i mörkret från Nävertorp ensam. Och dom som känner mig vet att jag avskyr att vara i mörker...

Sen träffade jag upp Agnes och Jesper. Senare på natten typ cyklade jag och Agnes hem till mig för att sova här. Vi skypade lite med Jesper men tror båda somnade medans vi snackade. 
Idag har jag varit ute mycket faktikst. Det var ju ganska härligt väder. 

Först fikade jag på c&l (standard kladdkaka). 
Efter det satte jag mig hemma och kollade lite serier och tog det lungt.


Sen drog mamma och Melwin ut mig, så var tvungen att följa med ut och gå. Sen gick vi även till Ica och handlade godis. Ikväll har jag tagit det lungt, ätit godis och dip och typ kollat på tv. Skönt. 
Nu ska jag sova..! :*

Vet inte vart bilden kommer ifrån Dock men hade ingen annan 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0