Lalalalalalalala helg

Hallå!
Dålig uppdatering nuförtiden!! 
Men denna vecka har det faktikst varit mycket.
2 prov har jag även varit tvungen att hålla koll på. Sen hela torsdagen gick bort för jag hade konsert. 

Fredagen igår var sjukt skön. Slutade halv 12 och vädret var underbart. Så jag satt ute med amelie och jepser och pratade från halv 12 till typ halv 2. Sen kom även Julia M, Marica och Carro och då stack vi alla ner på stan. Men innan det skulle jag hämta cykeln och då träffade jag upp Alice S, Fabbe o Ebba. Så satte mig och snackade med dem ett tag . Sen åkte jag och fabbe ner till stan. Jag skulle möta dom andra och han skulle träffa Anton typ. 

Aja iallefall sen gick amelie och jag till Åhléns och presenterade oss inför praoen nästa vecka.

Kvällen gjorde jag väl egentligen inte så mycket. Prata mest med amelie och somnade ganska tidigt. Haaha







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0