Natti♡

Heej! 
Vilken dag. Först har det snöat sen har det regnat. När skolan var slut följde heter det så?  Iallefall så cyklade amelie och jag hem till mig i spöregnet och då var jag tvungen att gå ut me Freja för det var min dag. Bra dag alltså applåder!!!
Sen cyklade vi förbi ica och köpte med oss choklad och åkte sen till fabbe. Var sjukt kul iallefall och kom hem nu nästan 21. Vuxet, fick fel i skolan när jag skrev "9" när jag mena kväll så fan förlåt. Nu har jag lärt mig det . :) 
Förövrigt glömde jag boken som jag är tvungen att läsa ut denna vecka i skolan, ännu en gång applåder till mig själv... Har även läxa i spanska som är till imorgon. Hann ju inte göra den idag, hade ju massa annat. Och nu känner jag skitsamma alltså, kommer ändå aldrig lära mig den skiten. Så fuck that!!! Måste ta det långsammare i spanskan så jag förstår. Amelie sa det idag att hon skulle göra det och det tyckte jag verkade klokt eftersom vi sitter i samma båt om man säger så! :)

Min oroligt snygga one pice, hur stavas det?!? som jag iallefall gör i slöjden. 

Så jag spenderar mina dagar och min datatid på Mobilen, vilket är slut nu..

Top Model America nästa! Vill inte va me du Sveriges fett B. Och så vinner man mycket bättre i Amerika!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0